Sommerudsalg - op til 60% rabat! >>

Sportamore

 Hvilke åbningstider har Sportamores kundeservice?

Vores telefon (78 77 88 00) er åben mandag-fredag mellem kl. 09.00 og 17.00, med undtagelse af pausen som ligger fra kl. 12.30 til 13.30. Du kan også kontakte kundeservice via e-mail. Vi svarer altid inden for én arbejdsdag. Send en besked til [email protected] eller via kontaktformularen her på hjemmesiden.

 Har i en butik jeg kan besøge?

Nej, vi har på nuværende tidspunkt ingen fysisk butik.

 Får jeg en ordrebekræftelse?

Ja, når du har foretaget en bestilling, sender vi en ordrebekræftelse til din e-mail, og den fungerer også som kvittering. Den er samtidig en garanti for at dit køb er gået igennem. Det er derfor vigtigt at du oplyser korrekt e-mailadresse i kassen.

Jeg vil foretage en ny bestilling

 Kan jeg afbestille min ordre?

Hvis du kontakter os, kan vi undersøge hvor langt din ordre er kommet i processen, og kan det lade sig gøre at annullere din bestilling, så gør vi det. Er den allerede sendt afsted, har du altid gratis retur, men det er vigtigt at du henter din pakke for at undgå en bøde for uafhentet pakke.

 Hvordan bestiller jeg fra Sportamore?

Du kan bestille direkte på vores hjemmeside www.sportamore.dk eller via vores kundeservice. Er du ny kunde og vil vide mere detaljeret om hvordan et køb går til, kan du læse mere under “Almene vilkår”.

 Hvordan fungerer 3 for 2?

Ved benyttelse af denne kampagne, er det den billigste vare der udgør rabatten på hele købet. Hvis du f.eks. har købt tre varer, der koster henholdsvis 100 kr., 150 kr. og 250 kr., så udgør den billigste pris (de 100 kr.) 20% af den samlede sum (500 kr.). De, i dette tilfælde, 20 % bliver fratrukket prisen for alle tre varer, så det endelige beløb for ovenstående eksempel bliver 400 kr.

 Kan jeg afbestille min ordre?

Hvis du kontakter os, kan vi undersøge hvor langt din ordre er kommet i processen, og kan det lade sig gøre at annullere din bestilling, så gør vi det. Er den allerede sendt afsted, har du altid gratis retur, men det er vigtigt at du henter din pakke for at undgå en bøde for uafhentet pakke.

 Kan jeg tilføje/ændre min ordre?

Nej, desværre kan der ikke foretages ændringer online, men skriv eller ring gerne til vores kundeservice, så vil vi gøre hvad vi kan for at løse det.

 Jeg har problemer med at gennemføre min bestilling. Hvad går der galt?

Kontrollér at alle oplysninger er udfyldt korrekt og at du opfylder de krav der gælder for den valgte betalingsmetode. Kan du ikke gennemføre bestillingen eller er du i tvivl om den er gået igennem, er du meget velkommen til at ringe eller skrive til os, så hjælper vi dig

 Hvordan kan jeg se status på min ordre?

Når vi har modtaget din ordre, sender vi en ordrebekræftelse via mail. Når varene bliver sendt fra lageret, får du en ny mail. Der findes også et link til vores samarbejdspartner, hvor du kan se status på din levering samt hvor forsendelsen befinder sig i processen.

 Hvordan får jeg information om Sportamore samt tilbud med kampagner og nyheder?

Den bedste måde at få rabatkoder og nyheder på er at ”synes godt om” og følge os på vores facebookside: www.facebook.com/sportamore, eller ved at abonnere på vores kampagne- og nyhedsbrev.

Øvrige faktura/betalingsspørgsmål

 Hvordan fungerer 3D Secure?

For at øge sikkerheden for kortanvendelse på nettet, er en adgangskode blevet indført, som kaldes 3D Secure. Med adgangskoden legitimerer du dig, når du betaler med Visa eller MasterCard. Ingen information vises til Sportamore uden at identifikation sker hos vores certificerede samarbejdspartner, Payex (www.payex.se). Hvis du ikke har anskaffet en 3D Secure-kode, så gå ind på din netbank og aktiver adgangskoden. Tjenesten er uden afgifter.

 Hvad gør jeg, hvis jeg har sendt en vare retur og betalingsdatoen nærmer sig?

Det er vigtigt at du kontakter os, hvis betalingsdatoen på din faktura nærmer sig, og du ikke har hørt fra os. Vi kan hjælpe dig med at flytte betalingsdatoen frem, så din retur kan nå at blive behandlet og Klarna kan få besked.

 Jeg har betalt med faktura og sendt nogle varer retur. Kan jeg bare betale for varerne jeg har beholdt?

Når vi har modtaget og behandlet din retur, giver vi Klarna besked og så modtager du en opdateret faktura. Det er vigtigt at du venter med at betale til du modtager denne. Ellers registrerer Klarna automatisk en delbetaling og så bliver din faktura lavet om til Klarna konto og gebyrer tilkommer

 Hvordan fungerer min rabatkode/rabatkupon

Når du har modtaget en rabatkode, skriver du den ind i det tilegnede felt ved kassen og trykker “bekræft”. Du får direkte respons på om din kode er gyldig eller ej. Hvis du efterfølgende lægger flere varer i indkøbskurven som rabatkoden også gælder på, bliver rabatten også trukket fra disse varer.

 Hvordan fungerer fakturabetaling?

Det er gratis at vælge fakturabetaling. Når vi sender din bestilling, får du en faktura sendt til din e-mail. Fakturaen har en betalingsfrist på 14 dage, og der tilkommer ingen fakturaafgift, såfremt fakturaen betales rettidigt.

 Er det sikkert at betale med kort?

Alle kortbetalinger sker via vores PCI-certifikeret samarbejdspartner Payex. Al overførelse af information sker i krypteret form. Ved kortbetaling oplyses kortnummer, kortetes gyldighedstid, CVC-kode samt for visse Visakort en 3D Secure kode.

 Hvilke forskellige betalingsmetoder findes der?

Vi tilbyder forskellige betalingsmetoder. Kortbetaling, faktura, opdelt betaling. Alle betalinger sker via vores samarbejdspartner Payex og Klarna. For mere detaljeret information læs da under kundeservice: Almene vilkår.

 Hvad indgår i prisen på produkterne?

Priserne anført i danske kroner og er inklusiv moms og fragtomkostninger, medmindre andet er anført. Øvrige omkostninger er opsætningsgebyr ved delbetaling (Klarna) og et gebyr for uafhentet pakke (299 kr.).

 Hvordan betaler jeg med MobilePay?

For at kunne betale med MobilePay skal dit danske betalingskort være tilkoblet MobilePay-appen på din smartphone eller tablet. Du skal logge ind på MobilePay-appen og derefter fortsætte betalingen i Sportamores kasse ved at udfylde dine adresseoplysninger og trykke "Bestil". Du får så en anmodning via appen på bestillingens beløb. Når du har godkendt beløbet via appen, får du en kvittering på Sportamores hjemmeside. Du kan læse meget mere om både opsætning og anvendelse på MobilePays hjemmeside: https://www.mobilepay.dk/da-dk/help/privat/Pages/privat.aspx

Leveringsspørgsmål

 Hvordan ved jeg hvornår min pakke kommer, hvis det er hjemmelevering?

UPS gør i alt tre leveringsforsøg og ligger en seddel i din postkasse for hvert forsøg, hvis du ikke er hjemme til at tage imod din pakke. På sedlen er der oplyst kontaktinformationer og hvordan du hos UPS kan aftale en bestemt tid, hvor de skal komme.

 Hvor længe ligger pakken hos ombud, inden jeg skal hente den?

Du har 14 dage til at hente pakken fra den er ankommet til posthuset eller pakkeboksen. Herefter sendes pakken retur til Sportamore, og vi opkræver et gebyr på 299 kr. for håndtering af uafhentet forsendelse.

 Hvad koster fragt?

Hvis ikke andet oplyses, er der gratis fragt på varen. Vælger du hjemmelevering koster det 49 kr. Du har også mulighed for at returnere varen uden omkostninger.

 Hvordan bliver min vare leveret?

Der findes to leveringsalternativer. Du kan vælge at få din pakke leveret til nærmeste posthus gratis eller direkte til adressen mod et gebyr på 49 kr. Læs mere i afsnittet “Levering” under “Almene vilkår”

 Hvordan ved jeg hvornår pakken kan afhentes, og hvor kan jeg hente den?

Når din pakke kan afhentes, får du en SMS på det mobilnummer du oplyste ved bestillingen. Her fremgår det også hvor du kan hente din pakke og hvilke åbningstider dit ombud har. Når du henter din pakke, skal du fremvise SMS’en fra posten samt gyldigt ID. Modtager du ingen SMS så ring eller skriv til os!

 Hvor lang er leveringstiden?

Vi leverer varerne inden for 2-5 arbejdsdage fra bestillingen er lavet. Hvis produktet er en bestillingsvare, får du information om dette.

 Hvilke lande leverer i til?

Sportamore.dk leverer KUN til Danmark (ekskl. Grønland og Færøerne).

 Hvor langt er min pakke kommet?

I den mail du fik, som bekræftede at din pakke er blevet sendt afsted fra vores lager, findes der et link til Track & Trace. Klikker du på dette link, dukker der et pakkenummer op, og her kan du spore hvor langt din forsendelse er kommet i forløbet.

Retur og reklamationer

 Min returfragtseddel mangler. Hvad gør jeg?

Kontakt kundeservice, så hjælper vi med at lave en ny returfragtseddel til dig. Du skal ikke betale for fragten selv, da vi så ikke har mulighed for at returnere fragtomkostningerne eller spore pakken. Send ikke pakken per efterkrav. Ved returforsendelser er det kunden som har ansvaret for pakken og dens indhold.

 Hvordan gør jeg hvis jeg vil reklamere en vare?

Sportamore følger forbrugerkøbeloven og de anbefalinger der gælder for reklamation. Kun oprindelige fejl omfattes af reklamationsretten. Derfor gælder reklamationsretten ikke på fejl, der er forårsaget af normal slitage. Gem ordrebekræftelsen som kvittering på din vare. Kontakt kundeservice pr. telefon eller e-mail.

 Hvordan gør jeg, hvis jeg vil returnere en vare?

Du har mulighed for at sende hele forsendelsen eller dele af den retur indenfor 30 dage. Med din forsendelse får du en returfragtseddel (forudbetalt returfragt) som du sætter udenpå pakken du sender tilbage. Pakken afleveres på posthuset. Tilbagebetaling sker inden for 30 dage fra vi har fået din vare i uanvendt og uforandret stand og med original emballage. Returomkostningerne står Sportamore for. Det er ikke muligt at returnere hygiejneartikler som f.eks. undertøj og badetøj, hvis forsejlingen er brudt. Er du usikker og har spørgsmål, så kontakt gerne vores kundeservice.

 Min vare var beskadiget ved ankomst. Hvad gør jeg?

Sportamore har ansvaret for produkter som bliver beskadiget eller forsvinder under transporten på vej kunden. Ved modtagelse af varen er det vigtigt at kontrollere at varen ikke har nogen transportskader. Anmeld transportskader med det samme til udleveringsstedet eller til Sportamores kundeservice og sørg for at have dokumentation f.eks. i form af et billede.

 Hvornår modtager i min retur og får jeg en bekræftelse?

Du skal regne med regne med ca. 2 uger fra returen er sendt til den er modtaget, behandlet og evt. byttevare er sendt ud eller penge er tilbagebetalt. Når din retur er behandlet får du en bekræftelse på din e-mail.

Mit spørgsmål stemmer ikke overens med nogen af alternativerne

 Anvender Sportamore Cookies?

Ja, Sportamore anvender cookies for at give besøgende tilgang til forskellige funktioner. Vil du læse mere, så gå ind på fanen cookies.

 Hvordan fungerer sikkerheden på Sportamore.dk?

Sportamore følger de krav om sikkerhed der stilles, når det gælder betaling. Håndtering af dine oplysninger bliver krypteret under SSL (Secure Sockets Layer). Vores samarbejdspartnere i forbindelse kortbetalinger, Payex, er certificeret under PCI-DSS (Payment Card Industry Data Security Standard). Ingen kortoplysninger gemmes af Sportamore. Vi følger personoplysningsloven, (PUL) og behandler dine personlige data i overensstemmelse med specifikationen i vores betingelser og vilkår.

Produktspørgsmål

Jeg vil afbestille min ordre